Vi gjennomfører en smidig prosess for våre kunder!
Det er lett å forstå at mange føler at utskiftning av vindu og dører kan oppleves som en krevende og omfattende prosess. Da er det betryggende å vite at våre gode og gjennomarbeidede rutiner bidrar til en smidig gjennomføring.
Vindu Entreprenøren AS har skiftet mer enn 100.000 vindu og dører. Effektivitet er ikke bare viktig for vår bedrift, men også for kundene som skal gjennom en prosess med tildels store endringer i hjemmet eller på kontoret. Derfor har vi laget gode rutiner, slik at du som kunde skal oppleve prosessen med utskiftning av vindu og dører med stor smidighet. Slik fungerer prosessen når Vindu Entreprenøren AS gjennomfører et prosjekt: 1. Din henvendelse Når du som kunde henvender deg til oss via e-post, telefon eller vår hjemmeside, avtaler vi tid for befaring. 2. Befaring Vi kommer på befaring hvor vi lytter til deres ønsker og behov, og kommer med våre anbefalinger. 3. Tilbud Dere får et konkret tilbud fra oss innen 14 dager. 4. Kontraktsinngåelse Begge parter møtes. Vi går gjennom hele prosjektet og undertegner kontrakt. 5. Varsel om måletakning Beboerne kontaktes for å avtale tidspunkt for kontrollmåling. 6. Måletaking Hver dør og hvert vindu er unik, og alle enheter er spesielt tilpasset. Våre prosjektledere utfører effektiv måling av alle vinduer og dører som skal byttes. 7. Fremdriftsplan og informasjon Informasjonsskriv og fremdriftsplan blir levert til beboerne seneste to uker før arbeidsoppstart. To dager før selve arbeidet skal utføres, får den enkelte beboeren varsel med nøyaktig tidspunkt. 8. Utskiftning Alle enheter ankommer byggeplassen, og arbeidet starter. 9. Ferdigstillelse Vi gjennomfører en befaring når prosjektet er ferdigstilt, og overleverer FDV-dokumentasjon. 10. Sluttfaktura Etter befaringen sender vi dere sluttfaktura, i henhold til kontrakten. |